czwartek, 20 września 2012

Efekty prostowania na żelatynę:)

Zaprezentuję jak wyglądają moje włosy o wspomnianym przeze mnie prostowaniu żelatyną.

Moje naturalne włosy, bez żadnych stylizatorów ani innych udziwnień:
 
A oto efekty po prostowaniu:) Zdjęcie robione już po drugim myciu po prostowaniu.

Jeśli chodzi o mnie, to efekty są naprawdę zadowalające. Z prostowaniem zawsze miałam problem, żadna prostownica sobie z nimi nie radziła, więc nigdy jej zbyt nie użytkowałam:)

Mam nadzieję, że i Wam, oglądającym się podoba:)
Pozdrawiam,
K:)

2 komentarze:

  1. To jest trwały efekt? Czy bardziej jednorazowy? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    Zależy pewnie od tego jakie masz włosy.
    U mnie ten efekt utrzymuje się do pierwszego mycia. Po myciu również są bardziej proste, ale już nie aż tak jak na zdjęciu.
    Dla mnie i tak to jest wiele, bo zawsze miałam problem z tym:)

    OdpowiedzUsuń