czwartek, 6 września 2012

Nowości kosmetyczne:)

Witam po dłuższej przerwie:)
Dzisiaj nowości, które nabyłam w ostatnim tygodniu.

1. VERONA ODŻYWKA DO WŁOSÓW WYGŁADZAJĄCA. Odżywka nabyta w Auchan za grosze. Skład ma taki sobie, ale jak dla mnie jest bardzo dobra. Nie mam pojęcia jak to się dzieje, że czasami kosmetyki mają tak śmieszny skład, ale fajnie działają na moje włosy.
2. BEAUTY FORMULAS, HENNA TREATMENT WAX, głęboko odżywiający wosk do włosów. Cena niewielka ok 14 zł, dużo o nim czytałam, mam nadzieję, że i u mnie zadziała fantastycznie.
3. JOANNA, Z APTECZKI BABUNI, Odżywka do włosów normalizująca z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu. Używałam wcześniej, bardzo przyjemna odżywka:)

4. ALTERRA, MASKA Z ALOESEM I GRANTEM, Do testów. Ciekawa jestem efektów:).
5.SEBORAVIT, jako wcierka do skalpu. Po Jantarze, który właściwie niczego nie przyniósł, kupiłam ten.
6. Krem do rąk z Biedronki. Tego produktu żadnej włosomaniaczce nie muszę przedstawiać:) Na końcówki:)
 7. GARNIER, KREM DO RĄK, INTENSYWNA PIELĘGNACJA. Bardzo fajnie sprawdził się na moich łapkach w okresie jesienno - zimowym w poprzednim roku, dlatego teraz znów do niego wracam:)
8. GARNIER, MLECZKO INTENSYWANA PILĘGNACJA, oby był tak dobry jak krem z tej serii:)
 Ostatnio świętowałam rocznicę i otrzymałam w prezencie od pewnej bliskiej Osoby kolczyki, nausznicę oraz książkę. Jestem wielką fanką czytania, pewnie dlatego na każdą okazję otrzymuję książki:) Nausznicę później uwiecznię na uchu:)
W następnych postach pokażę nowe ciuchy oraz pielęgnację włosów, a także ich przyrost od lipca:)
Pozdrawiam,
K:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz