środa, 29 sierpnia 2012

L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerujaca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania

Hej:)
Maska do włosów Biovax była tak zachwalana przez blogerki jak i użytkowniczki Wizażu. Dziewczyny zawsze tak kuszą nowymi produktami, że często będąc w drogerii przypominam sobie o nich, gdy je zobaczę na półce. Tym razem było tak samo. 



No cóż. Dla mnie to taki średniak. Nic wspaniałego z włosów nie robi. Dziewczyny nawet po pierwszym użyciu są tak zachwycone jak ja byłam zawiedziona. Nie oczekiwałam, że nagle włosy rozprostują mi się samoczynnie i urosną do pięt, ale chciałam zobaczyć ten wspaniały blask albo chociaż poczuć miękkość włosów. Ale... Nie ten produkt. Jak dla mnie nawilża ok, może trochę ułatwiałoby rozczesywanie, gdybym się czesała:P

Cena: ok 20 zł. Ale np teraz w SuperPharmie jest za 14 zł, więc można wypróbować.
Ogólnie temu produktowi dam jeszcze szansę, ale troszkę później.
Pozdrawiam,
K:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz