niedziela, 19 sierpnia 2012

Jak utrzymać piękny wygląd paznokci?

Hej:)
W poprzednim poście delikatnie opisałam jak dotarłam do ładnego i zdrowego wyglądu paznokci.
No ok, mamy już jako takie pazurki, ale co zrobić by ten stan utrzymać?
To właściwie dosyć proste, ale wymaga co nieco zaangażowania.
Po pierwsze: dieta bogata w warzywa & owoce.
Po drugie: ochrona łapek przed czynnikami z zewnątrz. Takie proste zabiegi jak zakładanie rękawiczek do zmywania czy sprzątania naprawdę na dłuższą metę dużo dają! Dzięki temu detergenty nie są w stanie osłabiać płytki pazurka, a skóra pozostaje gładka i mięciutka:)
Po trzecie: kąpiel w soku z cytryny oraz oliwy z oliwek.
PRZEPIS:
3 łyżki stołowe oliwy z oliwek
1 łyżeczka soku z cytryny
1 łyżeczka oleju rycynowego
kilka kropel gliceryny
Podgrzewamy chwilę, aby mikstura była ciepła i moczymy paluszki 3 - 5 minut. Potem pozostały olejek wsmarowujemy w łapki i pazurki.  Można założyć rękawiczki bawełniane i pójść spać. Rano efekty będą zaskakujące:)
Po czwarte: ciągłe stosowanie odżywek. Staram się używać różne odżywki, by mieć ja porównanie. Jak na tą chwilę to ta z Eveline 8 w 1 wygrywa. Z tej firmy wypróbowałam już wszystkie i według mnie ta przynosi największe efekty. Oczywiście przy regularnym stosowaniu:)

Moje paznokcie na dzień dzisiejszy:
żółty lakier: nie mam pojęcia, ponieważ starły się napisy
czerwony lakier: Editt, szybkoschnący nr 64:)




 Przepraszam za jakość zdjęć, potem postaram się robić lepszym sprzętem:)
K.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz