poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Schwarzkopf, Schauma, Krem i Olejek, Odżywka w sprayu regeneracyjna do włosów łamliwych i rozdwajających się.

Witam:)
Dzisiaj przychodzę z recenzją odżywki bez spłukiwania Schaumy Krem i Olejek
 
Odżywka jest bardzo lekka, nie obciąża włosów. Pachnie naprawdę przyjemnie i powoduje, że włosy są grzeczniejsze:)
Ogólna ocena jest na plus.
Powiem szczerze. Kupiłam ją tylko dlatego, że przeczytałam wiele pochlebnych recenzji na jej temat. Ja również jestem z niej bardzo zadowolona. Używałam jej zarówno na mokre włosy jak i na suche. Z racji tego, że włosów staram się nie czesać, ponieważ należę do grona osób z lekko kręconymi włosami. Wolałam siebie w prostych, ale wpadałam na to, że fajnie byłoby mieć długie włosy. Dlatego prostowanie różnymi sposobami poszło w odstawkę.
Cena jak najbardziej przystępna. Da się ją kupić na promocji za 7 zł. Jak za taką cenę jakoś: super:)
Pozdrawiam,
K:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz