wtorek, 21 sierpnia 2012

Kompleksowy krem BB efekt BABY FACE Eveline

Witajcie:)!
Dzisiaj na tapecie mamy Krem BB z Eveline.
O ile z odżywek do paznokci tej firmy jestem bardzo zadowolona i nie zamierzam zamieniać ich na inne, o tyle ten krem to dla mnie takie... nic.

Nie mam pojęcia, jak to jest z innymi dziewczynami, ale jak dla mnie 2 kolory kremu tonującego czy brązującego to jest po prostu za mało! Producent twierdzi na opakowaniu, że kolor jest jasny. Szczerze? To na nieopalonej skórze to prawdziwa porażka... Plamy na buzi, twarz odróżnia się od dekoltu i tego typu nieprzyjemne sprawy. Jednak ta kwestia zdecydowanie uległa poprawie, gdy się opaliłam. Te problemy zginęły. 
Ale jeśli mamy wierzyć w zapewnienia producenta, że jest to krem, który walczy z niedoskonałościami i przebarwieniami to... Niestety, nie walczy. A jeśli walczy to po cichu, bezboleśnie i bez efektów. Jeśli chodzi o nawilżenie to owszem. Bardzo ładnie nawilża, nie ma tłustego filmu ani nie zapycha porów.
Cena jest dużym plusem. Kupiłam go stacjonarnie w aptece DOZ. Na promocji kosztował 11 zł:). Ale jednak nie wrócę więcej do tego kremu. Dlaczego? Ponieważ od kremu na lato oczekuję czegoś więcej niż nawilżenia.
Pozdrawiam,
K:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz