środa, 22 sierpnia 2012

Soraya, Care & Control Oczyszczająca, Lekki krem nawilżający

Hej:)
Dzisiaj o... Kremie nawilżającym do twarzy.
Co prawda jakiś czas temu miałam nieprzyjemną przygodę z samorobionym kremem nawilżającym. Zestaw kupiłam na Zrób Sobie Krem i powiem, że zawiodłam się. Ten produkt miał być cudem nawilżającym. A okazał się klapą... Zapychał pory, powodował powstawanie pryszczy, tłusty film i nie nadawał się pod makijaż.
Ale znalazłam swoje MUST HAVE jeśli chodzi o cudowne i lekkie nawilżenie. To

Ten produkt jest naprawdę godny polecenia. Moje buzia jest po nim gładka i mięciutka. Nie jest tłusty, wchłania się w parę chwil, idealny pod makijaż. Super się sprawdza jeśli chodzi o nawilżenie. W połączeniu z naparem z zielonej herbaty jest fantastyczny. Nie mam żadnych niespodzianek, a cera jest w idealnym stanie.
Aplikacja bardzo łatwa, a dzięki pompce bardzo higieniczna:)
Cena jest przystępna, ok. 15 zł za 50 ml.
Ogólnie polecam:)
Pozdrawiam,
K:)

1 komentarz:

  1. fajnie,ze o nim napisałaś!;)
    następym razem go kupię!;)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń